عنـوان قانون شامل: باشد. و عنوان یا متن قانون شامل: باشد. و موضوعات آن شامل: باشد. بازه زمانی تصویب از تاریـخ: تا تاریـخ: تنظیم گردد.

3 ـ برون‌داد

1ـ3ـ برون داد واسطه‌اي
1ـ1ـ3ـ ضريب كارايي دروني.
2ـ1ـ3ـ نرخ قبولي دانش‌آموزان.
3ـ1ـ3ـ نرخ ارتقاي دانش‌آموزان.
4ـ1ـ3ـ نرخ تكرار پايه دانش‌آموزان.
5 ـ1ـ3ـ نرخ ترك تحصيل دانش‌آموزان.
6 ـ1ـ3ـ نرخ فارغ‌التحصيلي دانش‌آموزان.
7 ـ1ـ3ـ نرخ ماندگاري دانش‌آموزان.
8 ـ1ـ3ـ نرخ گذر دانش‌آموزان.
9ـ1ـ3ـ نرخ اتلاف.
10ـ1ـ3ـ نرخ باسوادي گروه‌هاي سني 10 ـ 6/13 ـ 11/17 ـ 14
11ـ1ـ3ـ ميانگين طول تحصيل دانش‌آموختگان.
2ـ3ـ برون داد نهايي
1ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف اعتقادي:
1ـ1ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از خود و خداي خويش.
2ـ1ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه حقيقت‌جويي.
3ـ1ـ2ـ3ـ ميزان اعتقاد و ايمان دانش‌آموختگان به مباني اسلام و بينش الهي مبتني بر قرآن كريم، سنت پيامبر (ص) و ائمه معصومين (ع) با توجه به اصول 12 و 13 قانون اساسي در مورد مذاهب اسلامي و اقليت‌هاي ديني.
4ـ1ـ2ـ3ـ ميزان پذيرش دانش‌آموختگان به حاكميت مطلق خداوند بر جهان و انسان و اعمال اين حاكميت بر جامعه، براساس اصل ولايت فقيه.
2ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف اخلاقي:
1ـ2ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از فضائل و مكارم اخلاقي براساس ايمان به خدا و تقواي اسلامي.
2ـ2ـ2ـ3ـ ميزان التزام عملي دانش‌آموختگان به احكام و آداب اسلامي.
3ـ2ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از اعتماد به نفس و استقلال شخصيت.
4ـ2ـ2ـ3ـ ميزان برخوداري دانش‌آموختگان از كرامت اخلاقي و عزت نفس.
5 ـ2ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از عواطف متعادل انساني و همزيستي مسالمت‌آميز.
6 ـ2ـ2ـ3ـ ميزان رعايت نظم و انضباط دانش‌آموختگان در روابط فردي و اجتماعي.
7ـ2ـ2ـ3ـ ميزان پرهيز دانش‌آموختگان از بيكارگي، بطالت و مشاغل كاذب.
8 ـ2ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه اميد به آينده.
3ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف علمي آموزشي:
1ـ3ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه تحقيق، تفكر، تعقل، تعمق، نقد و ابتكار.
2ـ3ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه تعليم و تعلم و تربيت مستمر.
3ـ3ـ2ـ3ـ ميزان اهتمام به شناخت، پرورش و هدايت استعدادهاي افراد در جهت اعتلاي فرد و جامعه.
4ـ3ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از اسرار جهان آفرينش و قوانين طبيعت به عنوان آيات الهي.
5 ـ3ـ2ـ3ـ ميزان آشنايي دانش‌آموختگان با زبان و خط فارسي.
6 ـ3ـ2ـ3ـ ميزان آشنايي دانش‌آموختگان با زبان عربي به منظور آشنايي با قرآن و معارف اسلامي.
7ـ3ـ2ـ3ـ ميزان توسعه علوم و فنون و مهارت‌هاي موردنياز فرد و جامعه.
8 ـ3ـ2ـ3ـ ميزان علاقه‌مندي دانش‌آموختگان به مطالعه و كتابخواني.
9ـ3ـ2ـ3ـ ميزان مشاركت و همكاري دانش‌آموختگان در فعاليت‌هاي گروهي.
4ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف فرهنگي هنري:
1ـ4ـ2ـ3ـ ميزان شكوفايي ذوق و استعدادهاي مختلف هنري دانش‌آموختگان.
2ـ4ـ2ـ3ـ ميزان آشنايي دانش‌آموختگان با زيبايي‌هاي جهان آفرينش به عنوان مظاهر و جمال الهي.
3ـ4ـ2ـ3ـ ميزان آشنايي دانش‌آموختگان با هنرهاي اسلامي، ملي و جهاني مناسب.
4ـ4ـ2ـ3ـ ميزان التزام دانش‌آموختگان به حفظ ميراث فرهنگي هنري و تاريخي.
5 ـ4ـ2ـ3ـ ميزان آشنايي دانش‌آموختگان با فرهنگ و آداب و سنن مطلوب جامعه اسلامي ايران.
6 ـ4ـ2ـ3ـ ميزان احتزاز دانش‌آموختگان از رسوم منحط و خرافي.
7ـ4ـ2ـ3ـ ميزان آشنايي دانش‌آموختگان با تاريخ و فرهنگ و تمدن اسلام، ايران و جهان با تأكيد بر فرهنگ معاصر.
5 ـ 2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف اجتماعي:
1ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه پاسداري از قداست و روابط خانواده بر پايه حقوق و اخلاق اسلامي.
2ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان اهتمام دانش‌آموختگان به محقق كردن قسط اسلامي و پاسداري از آن.
3ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه برادري و تعاون اسلامي و همبستگي ملي و فرهنگي.
4ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان اهتمام دانش‌آموختگان به انجام فريضه امر به معرف و نهي از منكر.
5 ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان اداي احترام دانش‌آموختگان به قانون و التزام به رعايت آن.
6 ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه مسئوليت‌پذيري و مشاركت در فعاليت‌هاي ديني، فرهنگي و اجتماعي.
7 ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه تولي و تبري.
8 ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه گذشت، فداكاري و ايثار در روابط اجتماعي.
9ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از سعه صدر و تحمل آراي ديگران در برخورد انديشه‌ها.
10ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان اداي احترام دانش‌آموختگان به شخصيت افراد و مراعات حقوق مادي و معنوي آنان.
11ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان مقاومت دانش‌آموختگان در برابر تبليغات سوء.
12ـ 5 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه سازگاري اجتماعي.
6 ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف زيستي:
1ـ 6 ـ2ـ3ـ ميزان سلامت جسمي و بهداشت رواني دانش‌آموختگان.
2ـ 6 ـ2ـ3ـ ميزان رعايت بهداشت عمومي و حفظ محيط‌زيست توسط دانش‌آموختگان.
3ـ 6 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه توجه به تربيت بدني به عنوان زمينه رشد معنوي انسان.
7ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف سياسي:
1ـ7ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از بينش سياسي مبتني بر اصل ولايت فقيه براي مشاركت آگاهانه در سرنوشت سياسي كشور.
2ـ7ـ2ـ3ـ ميزان آگاهي دانش‌آموختگان از انديشه‌هاي ديني و سياسي حضرت امام خميني (ره).
3ـ7ـ2ـ3ـ ميزان حمايت دانش‌آموختگان از اتحاد اسلامي بين مسلمانان.
4ـ7ـ2ـ3ـ ميزان حمايت دانش‌آموختگان از حق‌طلبان، عدالتخواهان، مظلومان و مستضعفان جهان.
5 ـ7ـ2ـ3ـ ميـزان برخورداري دانـش‌آموختگان از روحيـه مبارزه با مستكبران، استثمارگران و ستمكاران براساس ارزش‌هاي اسلامي.
6 ـ7ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه پاسداراي از استقلال همه‌جانبه كشور.
7ـ7ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه نفي هرگونه ستمگري، ستم‌كشي، سلطه‌گري و سلطه‌پذيري.
8 ـ7ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه سلحشوري و حفظ كيان اسلام.
9ـ7ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از مسائل سياسي ايران و جهان بخصوص ممالك اسلامي و ملل محروم.
10ـ7ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از ترفندهاي استعمار و استكبار جهاني و ضرورت مبارزه با آن.
11ـ7ـ2ـ3ـ ميزان علاقه‌مندي و افتخار دانش‌آموختگان به كشور و انقلاب اسلامي.
8 ـ2ـ3ـ ميزان دستيابي دانش‌آموختگان به اهداف اقتصادي:
1ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان اهميت قائل شدن دانش‌آموختگان به رشد اقتصادي به عنوان وسيله‌اي براي رسيدن به رشد و توسعه اجتماعي.
2ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از ارزش و قداست كار و معاش حلال.
3ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از حرف و مشاغل مولد.
4ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان آمادگي و مهارت‌هاي كسب‌شده دانش‌آموختگان براي ورود به مشاغل مولد.
5 ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان برخـورداري دانش‌آموختگان از روحيه ساده‌زيستي، قناعت و پرهيز از هرگونه اسراف و مصرف‌زدگي و تجمل‌گرايي.
6 ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه انفاق و دستگيري محرومان.
7ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه عمل به احكام اقتصادي اسلام.
8 ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه مبارزه با بهره‌كشي اقتصادي و مشاغل خلاف مصالح جامعه اسلامي.
9ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان شناخت دانش‌آموختگان از منابع اقتصادي كشور و شيوه‌هاي صحيح استفاده از آن‌ها.
10ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از روحيه حراست از اموال عمومي و ثروت ملي.
11ـ 8 ـ2ـ3ـ ميزان برخورداري دانش‌آموختگان از وجدان كاري.